diumenge, 12 d’octubre de 2008

7

COR CARLIT




Diu l'Àlex Rovira que "els nostres anhels i el nostre coratge sempre aniran del bracet; l'anhel ens convida a créixer i el coratge ens fa créixer"

Doncs bé ja fa unes setmanes que m'he unit al Cor Carlit. Va sorgir l'oportunitat, i la vaig agafar. És un cor de gospel que jo sempre he trobat magnífic. El tenia idealitzat i en altres circumstàncies, crec que mai no hauria gosat ni pensar que en podria formar part. Malgrat el yuyu que em feia el brillant nivell que té aquest Cor, i la incomoditat de baixar a Barcelona per assajar, de seguida m'he sentit molt ben acollit i integrat i he trobat una nova il.lusió per seguir endavant. Crec que el David m'ha fet un gran regal, el coratge, que no és l'absència de por, sinó la capacitat d'enfrontar-s'hi i controlar-la, i també de "prendre consciència de que hi ha alguna cosa per la que val la pena arriscar-s'hi" (també Àlex Rovira dixit). I amb el coratge es poden intentar complir els anhels.

En fi, que jo segueixo i segueixo, aprofitant tot el que em permet seguir enxufat a la vida, mentre aquesta duri. Ja em vaig prometre fa temps que ho faria pel David.

Per cert, aprofito per informar que el proper dimarts 2 de desembre, el Cor Carlit fa una actuació a la Sala 2 de l'Auditori de BCN amb motiu del seu 20è aniversari (entrades al tele-entrades a partir del 15 d'octubre)

"No és perquè les coses siguin difícils, que no ens hi atrevim. Més aviat les fem difícils, quan no ens hi atrevim"
Séneca

7 comentaris:

Montse ha dit...

M'en alegro molt Natxo!! Enhorabona!! Aquesta és una noticia magnífica!! Segur que el segon nom d'aquest cor es diu el "COR DELS ANGELS"

Un petó ben gran!!

Montse V

kalidoscopi ha dit...

I tant que sí, Natxo, has d'aprofitar aquestes petites il·lusions que et regala el David dia a dia.
Aquesta que ens expliques aquí, segur que t'ha permés conéixer gent molt maca.
Em quedo amb aquesta frase que transcrius en el text: "El coratge no és l'absència de por, sinó la capacitat d'enfrontar-s'hi i controlar-la".

txell ha dit...

Enhorabona Natxo!!
Es una gran oportunitat, segur que passarás molt bones estones en aquest cor.
Un petó,
txell

kalidoscopi ha dit...

Ei! ja t'he vist a la foto del 20è aniversari.
Ets el que fas 13 del número zero començant per una noia rossa, que hi ha a la base del 0, en sentit antihorari, no?

Anònim ha dit...

Caram, caram, caram!!!

Com me n'alegro per tu, més sabent com us agrada a tu i a l'Anna aquest entranyable Cor Carlit!! Espero que ho disfrutis molt, i que (egoistament) això enriqueixi el teus companys de corda de la BQB...

Una abraçada, i a afinar veus per dilluns.

Núria

Nina ha dit...

Hola a tot el Carlit...
Us he vist en dues ocasions: a la parròquia dels Franciscans i vaig aprofitar per seguir-vos en el vostre 20è aniversari acompanyada per dues persones importants a la meva vida.
Gràcies per haver-nos fet oblidar el món, durant una estona molt entranyable, al vostre costat.
Una abraçada i... FELICITATS a cadascú de vosaltres que feu possible aquesta transmissió d'alegria mentre gaudiu fent allò que us agrada.

Natxo Rovira ha dit...

Ei, Nina. Avui m'han dedicat una frase que m'ha agradat i que intentaré incorporar, perquè no sempre m'és fàcil:
"quan algú et faci un elogi, no li portis la contrària. Simplement somriu i gaudeix-ne".

Gràcies pels teus elogis fets públics. Me n'alegro d'haver contrubuït. a fer-te passar una estona feliç.

Transmetré el teu missatge a tots els companys de la Carlit