dimecres, 16 de juliol de 2008

7

Cantar el Messies: èxit o fracàs?


Divendres passat em vaig presentar, agosaradament, a una audició per formar part del cor participatiu que cantarà el Messies de Hendel al Liceu.

No vaig ser acceptat.

D'una banda crec que és important parlar també dels nostres fracassos. I d'altra banda, en el fons estic molt content perquè em vaig atrevir a fer una cosa què en altres temps hauria estat completament incapaç, precisament per por al fracàs.

"Debes hacer las cosas que crees que no puedes hacer"
Eleanor Roosvelt

7 comentaris:

Antonio ha dit...

Cap problema Natxo, relax!

kalidoscopi ha dit...

Fracàs? cap ni un.
Pitjor per ells, ells s'ho perden.

El que si que estic d'acord amb tu és que s'ha de superar la por al ridícul i fer aquelles coses que sempre hem volgut fer.

xaphoto ha dit...

Si, quanta raó tens. S'ha de ser molt valent. Que fàcil sembla i que poques vegades ho fem (o potser mai). Enfrontar-nos a un estat futur de fracas és complicat.
Moltes felicitats Natxo.

ROSER ha dit...

Llegir aquestes paraules em tranquil.litza i a la vegada em fa sentir un xic malament ja que jo si que m'ho vaig prendre pitjor (em feia il.lusió poder cantar junts!!i no sé si hagués tingut que insistir tant)

Gràcies,però,per fer-me veure que el més important és saber enfrontar-se en situacions difícils.Però també saps que aquest any estava la cosa més complicada.Tal com diu un tal Kalidoscopi, ells s'ho perden.
Petons

Montse ha dit...

Fracàs cap Natxo!! El que ha estat és un èxit rotund!!

Molt poca gent seria capaç d'afrontar-se a un repte tant dificil. Per altre banda aquesta negativa t'hauria de servir per poder-ho provar l'any que ve de nou. Diuen que dels fracassos aprenem oi? Doncs endavant!!

Una petó ben gran!!

Montse V

Jo mateixa. ha dit...

Fa poc, una amiga funcionaria va presentar-se a un concurs per canviar de feina. No la van acceptar tot i que ella creia que tenia moltes possibilitats. La setmana passada la van trucar per donar-li un lloc molt millor amb una feina que li agrada molt més que la del concurs a la que es va presentar. Ara està feliç amb la nova feina. Senzillament, no era el seu moment ni la seva feina.
En el teu cas, No era el lloc que et tocava.
I com be ha dit tothom. El més important és que no et vas arronsar per por al fracàs, i t'hi vas presentar.

arxiu ha dit...

Diuen que si no es compren números difícilment pot tocar la loteria.