dimecres, 11 de juny de 2008

3

10 Km. de Pineda


El passat dia 1 vaig anar córrer a Pineda de Mar, una de les curses de més prestigi entre els corredors. Va ser una passada, mai havia corregut amb tanta pluja. Al principi tots intentàvem ingenuament mirar d'evitar els bassals, per no mullar massa els mitjons. Però la pretensió era ridícula. De seguida vam haver de travessar bassals immensos, tolls i rieres, amb l'aigua de vegades arribant a mitja cama. M'ho vaig passar molt i molt bé, i al final ja buscava directament on hi havia més aigua per xapotejar. Molt divertit.
A més, vaig fer de llebre per primera vegada. Vaig acompanyar al meu estimat amic Josep Antoni, per mirar de marcar-li un ritme adient per baixar la seva marca i anar-lo animant. Al final, tot un èxit per ell, perquè va aconseguir baixar la seva millor marca en més de 4 minuts. Molt bé J.A.! I també va debutar el Tiet Jordi com a CoRReCaT, millorant també llargament la seva millor marca. Felicitats, Maguila!! Tot i la pluja, Pineda continua sent la millor cursa per millorar registres...

L'any passat, Pineda va ser la primera cursa sense el David, i allà li van dedicar un minut de silenci. Aquest any ha estat molt diferent, una cursa amb efectes cicatritzants. Gràcies, David, per tanta aigua, va ser molt divertit. Va ser molt diferent...

3 comentaris:

kalidoscopi ha dit...

Això de reviure moments de la nostre infància trepijant i buscant expressament els tolls d'aigua, segur que també et va recordar i transportar a la infància del David. És una manera de gaudir d'aquests petits plaers que ens ofereix la vida i dels que ja gosem gaudir per por a fer el ridícul.
Felicita el Jordi per aquesta estrena.

Un petó

P.S. Segur que el Flupi (ja sé que no és una llebre, que és un conill, però m'és igual) es deu sentir molt orgullós de tu.

xaving hood ha dit...

m'hauria agradat saludar-te i navegar per Pineda però quan em vaig voler apuntar ja no quedaven banyadors!!

fins aviat!!

Anònim ha dit...

Thanks again for taking into consideration readers like me. I’ll bookmark your web site. It is interesting to know more details!!!
buy microsoft office 2010